PRAYING BEG FAITH

Posted: November 8, 2010 in sundainesse

1. Duh gusti upami anjeuna jodo kuring , caketkeun gusti .
2. Upami sanes jodo abdi sing di jodokeun
3. Upami anjeuna teu ngajodo sareng abdi, jantenkeun abdi sareng anjeuna jodo atuh gusti
4. Upami anjeuna sanes jodo abdi mah tong dugi anjeuna kengeng jodo nu sanes iwal abdi
5. Duh gusti lamun teu anjeuna teu tiasa di jodokeun sareng abdi tong dugikeun anjeuna kengeng jodo nu sanes gusti, keun weh anjeuna jodo sareng abdi
6. Duh gusti upami anjena jodo sareng nu sanes pisahkeun sareng teras jodohkeun sareng abdi
7. Saupamina anjena tetep jodoh ka nu sanes , wios nu sanes pendak sareng jodo nu sanes deui gusti sareng teras jodokeun deui weh anjeuna sareng abdi
AMIEN

artinya:

1. ya tuhan kalau dia jodoh saya ,dekatkan ya tuhan

2. kalau bukan jodoh saya, harus dijodohkan ya tuhan

3. kalau dia tidak jodoh dengan saya,jadikan saya dengan dia jodoh atuh ya tuhan

4. kalau dia bukan jodoh saya mah jangan sampai dia nya boleh berjodoh dengan yang lain kecuali saya.

5. duh ya tuhan kalau dia nya tidak bisa dijodohkan dengan saya jangan sampai dia nya jodoh ke yang lain tuhan, biarkan saja dia jodoh dengan saya.

6. duh ya tuhan kalau dia nya jodoh dengan yang lain pisahkan! terus jodohkanlah dengan saya.

7. seumpama nya dia tetep jodoh ke yang lain, biarkan yang lain ketemu dengan jodoh yang lain lagi ya tuhan, terus jodohkan lagi saja dia nya dengan saya… amiien!!!

Leave a comment